|
Post by Nicole on Jul 22, 2008 10:09:00 GMT -5
Name: Amore Open/VKA Companion Show I Date: August 12, 2008 Entries Close: August 11, 2008 Rules: - All VKA rules apply ( read them here). Entry format:Please copy and paste the entries before yours and add yours to it. Please put class names in bold. Use standard VKA entry format. Class List:Open/Public Classes (please specify level) 01. Agility 02. Dock Jumping 03. Flyball 04. Musical Freestyle 05. Obedience 06. Rally-Obedience 07. Tracking VKA Classes: (please specify level) Only these classes count towards VKA titles. 01B. Agility 02B. Dock Jumping 03B. Flyball 04B. Musical Freestyle 05B. Obedience 06B. Rally-Obedience 07B. Tracking
|
|
|
Post by october on Jul 24, 2008 20:20:57 GMT -5
Class List:
Open/Public Classes (please specify level) 01. Agility Novice - Quinnlynn Smiles - Renee Wolfe Novice - Alfram vom Siegquelle - Renee Wolfe Novice - Broken Beyond Azure - Renee Wolfe Novice - Cross Summerquill - Renee Wolfe Novice - Galway Stray Starlight - Renee Wolfe Novice - Grim Alice - Renee Wolfe Novice - Nova Windless Eye - Renee Wolfe Novice - Justa Pinto - Renee Wolfe Novice - Pirate Named Blue - Renee Wolfe Novice - You The Creature - Renee Wolfe Novice - TD Wild Eagles - Renee Wolfe Novice - Zoe's Idol - Renee Wolfe Novice - Matrix Breezy Boy - Renee Wolfe Novice - One Scheming Diva - Renee Wolfe Novice - Sun God - Renee Wolfe 02. Dock Jumping Novice - New Song's Jazzy Dancer - Renee Wolfe Novice - Zoe's Idol - Renee Wolfe Novice - Ghostly - Renee Wolfe Novice - Saxophone Lover - Renee Wolfe Novice - It's Not A Boat - Renee Wolfe Novice - Sun God - Renee Wolfe 03. Flyball Justa Pinto, Piccola Tigre, Pirate Named Blue, and This Is My Confession - Renee Wolfe 04. Musical Freestyle Novice - MM Singing Praises - Renee Wolfe Novice - The River Jordan dd - Renee Wolfe Novice - Trace Is My Man - Renee Wolfe Novice - Vincent Valentine - Renee Wolfe Novice - Adored By All - Renee Wolfe Novice - Town Called Forks - Renee Wolfe Novice - New Song's Jazzy Dancer - Renee Wolfe 05. Obedience Novice - Alfram vom Siegquelle - Renee Wolfe Novice - The River Jordan dd - Renee Wolfe Novice - Trace Is My Man - Renee Wolfe Novice - Vincent Valentine - Renee Wolfe Novice - Saxophone Lover - Renee Wolfe Novice - Glory's Princess Peach - Renee Wolfe Novice - One Scheming Diva - Renee Wolfe Novice - Sun God - Renee Wolfe 06. Rally-Obedience Novice - Cross Summerquill - Renee Wolfe Novice - Grim Alice - Renee Wolfe Novice - Trace Is My Man - Renee Wolfe Novice - Adored By All - Renee Wolfe Novice - Piccola Tigre - Renee Wolfe Novice - TD Wild Eagles - Renee Wolfe Novice - Luckycord's Daemon - Renee Wolfe Novice - Kourt's Illusion - Renee Wolfe Novice - Glory's Princess Peach - Renee Wolfe 07. Tracking Novice - Twisted Vixens - Renee Wolfe Novice - That Face - Renee Wolfe Novice - Matrix Breezy Boy - Renee Wolfe
VKA Classes: (please specify level)
01B. Agility Novice - Quinnlynn Smiles - Renee Wolfe Novice - Alfram vom Siegquelle - Renee Wolfe Novice - Broken Beyond Azure - Renee Wolfe Novice - Cross Summerquill - Renee Wolfe Novice - Galway Stray Starlight - Renee Wolfe Novice - Grim Alice - Renee Wolfe Novice - Nova Windless Eye - Renee Wolfe Novice - Justa Pinto - Renee Wolfe Novice - Pirate Named Blue - Renee Wolfe Novice - You The Creature - Renee Wolfe Novice - TD Wild Eagles - Renee Wolfe Novice - Zoe's Idol - Renee Wolfe Novice - Matrix Breezy Boy - Renee Wolfe Novice - One Scheming Diva - Renee Wolfe Novice - Sun God - Renee Wolfe 02B. Dock Jumping Novice - New Song's Jazzy Dancer - Renee Wolfe Novice - Zoe's Idol - Renee Wolfe Novice - Ghostly - Renee Wolfe Novice - Saxophone Lover - Renee Wolfe Novice - It's Not A Boat - Renee Wolfe Novice - Sun God - Renee Wolfe 03B. Flyball Justa Pinto, Piccola Tigre, Pirate Named Blue, and This Is My Confession - Renee Wolfe 04B. Musical Freestyle Novice - MM Singing Praises - Renee Wolfe Novice - The River Jordan dd - Renee Wolfe Novice - Trace Is My Man - Renee Wolfe Novice - Vincent Valentine - Renee Wolfe Novice - Adored By All - Renee Wolfe Novice - Town Called Forks - Renee Wolfe Novice - New Song's Jazzy Dancer - Renee Wolfe 05B. Obedience Novice - Alfram vom Siegquelle - Renee Wolfe Novice - The River Jordan dd - Renee Wolfe Novice - Trace Is My Man - Renee Wolfe Novice - Vincent Valentine - Renee Wolfe Novice - Saxophone Lover - Renee Wolfe Novice - Glory's Princess Peach - Renee Wolfe Novice - One Scheming Diva - Renee Wolfe Novice - Sun God - Renee Wolfe 06B. Rally-Obedience Novice - Cross Summerquill - Renee Wolfe Novice - Grim Alice - Renee Wolfe Novice - Trace Is My Man - Renee Wolfe Novice - Adored By All - Renee Wolfe Novice - Piccola Tigre - Renee Wolfe Novice - TD Wild Eagles - Renee Wolfe Novice - Luckycord's Daemon - Renee Wolfe Novice - Kourt's Illusion - Renee Wolfe Novice - Glory's Princess Peach - Renee Wolfe 07B. Tracking Novice - That Face - Renee Wolfe Novice - Twisted Vixens - Renee Wolfe Novice - Matrix Breezy Boy - Renee Wolfe
|
|
|
Post by minnea on Jul 31, 2008 5:49:45 GMT -5
Class List:
Open/Public Classes (please specify level) 01. Agility Novice - Quinnlynn Smiles - Renee Wolfe Novice - Alfram vom Siegquelle - Renee Wolfe Novice - Broken Beyond Azure - Renee Wolfe Novice - Cross Summerquill - Renee Wolfe Novice - Galway Stray Starlight - Renee Wolfe Novice - Grim Alice - Renee Wolfe Novice - Nova Windless Eye - Renee Wolfe Novice - Justa Pinto - Renee Wolfe Novice - Pirate Named Blue - Renee Wolfe Novice - You The Creature - Renee Wolfe Novice - TD Wild Eagles - Renee Wolfe Novice - Zoe's Idol - Renee Wolfe Novice - Matrix Breezy Boy - Renee Wolfe Novice - One Scheming Diva - Renee Wolfe Novice - Sun God - Renee Wolfe Novice - Ingalsin Fogadás - Minnea Novice - Yumeko No Takara - Minnea Novice - Dicati's Wind Chaser - Minnea Novice - JC Black Blues - Minnea
02. Dock Jumping Novice - New Song's Jazzy Dancer - Renee Wolfe Novice - Zoe's Idol - Renee Wolfe Novice - Ghostly - Renee Wolfe Novice - Saxophone Lover - Renee Wolfe Novice - It's Not A Boat - Renee Wolfe Novice - Sun God - Renee Wolfe Novice - Rudolf Av Frammvik - Minnea Novice - Axel - Minnea Novice - Little Madam Dixie - Minnea Novice - Starlight's Ariel - Minnea
03. Flyball Justa Pinto, Piccola Tigre, Pirate Named Blue, and This Is My Confession - Renee Wolfe Dicati's Wind Chaser, JC Black Blues, Lady Lou Lou, Wisdom's True Princess - Minnea
04. Musical Freestyle Novice - MM Singing Praises - Renee Wolfe Novice - The River Jordan dd - Renee Wolfe Novice - Trace Is My Man - Renee Wolfe Novice - Vincent Valentine - Renee Wolfe Novice - Adored By All - Renee Wolfe Novice - Town Called Forks - Renee Wolfe Novice - New Song's Jazzy Dancer - Renee Wolfe Novice - Rudolf Av Frammvik - Minnea Novice - Wisdom's True Princess - Minnea Novice - Starlight's Ariel - Minnea
05. Obedience Novice - Alfram vom Siegquelle - Renee Wolfe Novice - The River Jordan dd - Renee Wolfe Novice - Trace Is My Man - Renee Wolfe Novice - Vincent Valentine - Renee Wolfe Novice - Saxophone Lover - Renee Wolfe Novice - Glory's Princess Peach - Renee Wolfe Novice - One Scheming Diva - Renee Wolfe Novice - Sun God - Renee Wolfe Novice - Haruka Hibiki - Minnea Novice - Axel - Minnea Novice - Dicati's Wind Chaser - Minnea Novice - Lady Lou Lou - Minnea Novice - Wisdom's True Princess - Minnea
06. Rally-Obedience Novice - Cross Summerquill - Renee Wolfe Novice - Grim Alice - Renee Wolfe Novice - Trace Is My Man - Renee Wolfe Novice - Adored By All - Renee Wolfe Novice - Piccola Tigre - Renee Wolfe Novice - TD Wild Eagles - Renee Wolfe Novice - Luckycord's Daemon - Renee Wolfe Novice - Kourt's Illusion - Renee Wolfe Novice - Glory's Princess Peach - Renee Wolfe Novice - Haruka Hibiki - Minnea Novice - JC Black Blues - Minnea Novice - Lady Lou Lou - Minnea
07. Tracking Novice - Twisted Vixens - Renee Wolfe Novice - That Face - Renee Wolfe Novice - Matrix Breezy Boy - Renee Wolfe Novice - Yumeko No Takara - Minnea Novice - Little Madam Dixie - Minnea Novice - Ingalsin Fogadás - Minnea
VKA Classes: (please specify level)
01B. Agility Novice - Quinnlynn Smiles - Renee Wolfe Novice - Alfram vom Siegquelle - Renee Wolfe Novice - Broken Beyond Azure - Renee Wolfe Novice - Cross Summerquill - Renee Wolfe Novice - Galway Stray Starlight - Renee Wolfe Novice - Grim Alice - Renee Wolfe Novice - Nova Windless Eye - Renee Wolfe Novice - Justa Pinto - Renee Wolfe Novice - Pirate Named Blue - Renee Wolfe Novice - You The Creature - Renee Wolfe Novice - TD Wild Eagles - Renee Wolfe Novice - Zoe's Idol - Renee Wolfe Novice - Matrix Breezy Boy - Renee Wolfe Novice - One Scheming Diva - Renee Wolfe Novice - Sun God - Renee Wolfe Novice - Ingalsin Fogadás - Minnea Novice - Yumeko No Takara - Minnea Novice - Dicati's Wind Chaser - Minnea Novice - JC Black Blues - Minnea
02B. Dock Jumping Novice - New Song's Jazzy Dancer - Renee Wolfe Novice - Zoe's Idol - Renee Wolfe Novice - Ghostly - Renee Wolfe Novice - Saxophone Lover - Renee Wolfe Novice - It's Not A Boat - Renee Wolfe Novice - Sun God - Renee Wolfe Novice - Rudolf Av Frammvik - Minnea Novice - Axel - Minnea Novice - Little Madam Dixie - Minnea Novice - Starlight's Ariel - Minnea
03B. Flyball Justa Pinto, Piccola Tigre, Pirate Named Blue, and This Is My Confession - Renee Wolfe Dicati's Wind Chaser, JC Black Blues, Lady Lou Lou, Wisdom's True Princess - Minnea
04B. Musical Freestyle Novice - MM Singing Praises - Renee Wolfe Novice - The River Jordan dd - Renee Wolfe Novice - Trace Is My Man - Renee Wolfe Novice - Vincent Valentine - Renee Wolfe Novice - Adored By All - Renee Wolfe Novice - Town Called Forks - Renee Wolfe Novice - New Song's Jazzy Dancer - Renee Wolfe Novice - Rudolf Av Frammvik - Minnea Novice - Wisdom's True Princess - Minnea Novice - Starlight's Ariel - Minnea
05B. Obedience Novice - Alfram vom Siegquelle - Renee Wolfe Novice - The River Jordan dd - Renee Wolfe Novice - Trace Is My Man - Renee Wolfe Novice - Vincent Valentine - Renee Wolfe Novice - Saxophone Lover - Renee Wolfe Novice - Glory's Princess Peach - Renee Wolfe Novice - One Scheming Diva - Renee Wolfe Novice - Sun God - Renee Wolfe Novice - Haruka Hibiki - Minnea Novice - Axel - Minnea Novice - Dicati's Wind Chaser - Minnea Novice - Lady Lou Lou - Minnea Novice - Wisdom's True Princess - Minnea
06B. Rally-Obedience Novice - Cross Summerquill - Renee Wolfe Novice - Grim Alice - Renee Wolfe Novice - Trace Is My Man - Renee Wolfe Novice - Adored By All - Renee Wolfe Novice - Piccola Tigre - Renee Wolfe Novice - TD Wild Eagles - Renee Wolfe Novice - Luckycord's Daemon - Renee Wolfe Novice - Kourt's Illusion - Renee Wolfe Novice - Glory's Princess Peach - Renee Wolfe Novice - Haruka Hibiki - Minnea Novice - JC Black Blues - Minnea Novice - Lady Lou Lou - Minnea
07B. Tracking Novice - That Face - Renee Wolfe Novice - Twisted Vixens - Renee Wolfe Novice - Matrix Breezy Boy - Renee Wolfe Novice - Yumeko No Takara - Minnea Novice - Little Madam Dixie - Minnea Novice - Ingalsin Fogadás - Minnea
|
|